[TYPO3-UG Denmark] gratis dns

espen holmefjord eholmefjord at hotmail.com
Thu Feb 16 11:55:13 CET 2006

øv virker ikke hvis jeg skriver www.themovement.dk/typo3 ryger jeg hen på
siden www.vesa.dk/index.php?id=blabla/typo3
hvis jeg bare henviser til index uden id= fanger typo3 heller ikke domænet.
gætter på at min dns (se tidligere post) nok er forkert

skal have det til at fungere således at de andre sites der nu linker til
www.themovement.dk/musik/blabla.mp3 ogsaa kan findet det på den adresse

prøvede at sætte ServerAlias themovement.dk *.themovement.dk i htacces det
var ikke en god ide hehe fik travt med at fjerne den igen:)

er der nogen der har erfaringer med unoeuro i forhold til deres multidomæne
setup eller som har andre ideer til hvor jeg skal lede efter løsningen. ?
kan man includere noget til httpd.conf ala virtual host opsæt naar man ikke
har adgang til selve httpd.conf?

vh espen