[TYPO3-UG Denmark] Menu i 4 levels

Jesper Løwe jgkl at tiscali.dk
Thu Feb 16 11:07:56 CET 2006

Hej

Jeg er ved at se om jeg kan flytte vores nuværende site til Typo3, men da vi
har flere sprog involveret har jeg brugt Kaspers "Multi Language sites in
Typo3 Guide" og valgt træ strukturen. Dette afsted kommer nu at mine menuer
er væk, fordi de jo er sænket en niveau er der nogen derkan give et prej om
hvad mit næste skridt børe være?

Jeg kører det på en W2000 server og en Typo3 3.8.1. og templavoila. Mit
typoscript som templa voila har genereret ser således ud.

## Menu [Begin]
lib.subMenu = HMENU
lib.subMenu.entryLevel = 1
lib.subMenu.wrap = <div>|</div>
lib.subMenu.1 = TMENU
lib.subMenu.1.NO {
 allWrap = <div class="submenu"><li>
}
## Menu [End]

## Menu [Begin]
lib.mainMenu = HMENU
lib.mainMenu.entryLevel = 0
lib.mainMenu.wrap = <tr>|</tr>
lib.mainMenu.1 = TMENU
lib.mainMenu.1.NO {
height="20">|</td>
 ATagParams = class="menulevel1cell"
}
## Menu [End]

page = PAGE
page.typeNum = 0
page.10 = USER
page.10.userFunc = tx_templavoila_pi1->main_page

På forhånd tak

Jesper