[TYPO3-UG Denmark] Vedr. max bredde på billeder i elementet "tekst med billede til højre"

Web DeZigns info at web-ss.dk
Wed Feb 15 13:59:08 CET 2006

Hej Christian,

Det er nemlig det der undre mig, at jeg har ikke rettet max bredden.. Den
står default til 600px og det er kun når billedet er placeret til høre for
teksten, straks man putter billedet under teksten, så kan jeg selv sætte
billedet til mere end de 300

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen

Web DeZigns