[TYPO3-UG Denmark] Vedr. max bredde på billeder i elementet "tekst med billede til højre"

Web DeZigns info at web-ss.dk
Wed Feb 15 12:14:37 CET 2006

Hej Alle,

Jeg er løbet ind i et problem jeg ikke har haft før.

Jeg ønsker at indsætte elementet "tekst med billede" og billede skal være
400px bred. Vælger jeg Tekst med billede til højre, så bliver billedet maks
300px, men vælger jeg derimod billede under teksten, så kan den godt blive
400px

Jeg har ledt og det eneste jeg kan finde er da muligheden for at opsætte
generelt at billede ikke må være større end en given bredde, som jo default
er 600px.

Har nogen haft samme problem, eller er der noget jeg totalt overser.. :-)

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen