[TYPO3-UG Denmark] FE news edit

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Tue Feb 14 16:53:07 CET 2006

Hej Just

Umiddelbart ville jeg checke status på denne security bulletin (
http://typo3.org/teams/security/security-bulletins/typo3-20051010-10/ ) før
jeg satte pengene på FE news submitter with RTE - medmindre du er helt
sikker på at dine brugere opfører sig ordentligt, da der er adskillige
sikkerhedsbugs i den.

Alternativt til dine egne forslag vil jeg anbefale at lave nogle helt simple
userfuncs der skriver til tt_news udfra en udfyldt form. På denne måde opnår
du også at kunne tilpasse formular og usability 100% til dit behov. Check
f.eks denne ud, som rent faktisk er en userfunc -> tt_news tabellen:
http://www.ejerportal.dk/indhenttilbud/

mvh
--
Troels Kjær Rasmussen