[TYPO3-UG Denmark] gratis dns

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Tue Feb 14 13:28:31 CET 2006

Hej Espen.

Der er et par muligheder.

1) Vælg på GratisDNS at din URL-forward skal være i et frame. så bliver
der ved dmed at stå www.themov.... i adresselinien.

2) Lav et domain-record i Typo3 på den ønsket side, som så Typo3 sender
brugeren ind på den rette underside når et bestemt domæne indtastes
(dette kræver dog en smule opsætning på serveren.). Læs evt. tråden med
emnet: "[TYPO3-UG Denmark]Flere domæner i samme database" - en dugfrisk
tråd fra idag.

//Anders

espen holmefjord skrev:
> Problem : jeg vil gerne have eks.  www.themovement.dk til at pege på mit nye
> typo3 setup http://www.vesa.dk/index.php?id=357
> ( har en del sites/domæner under den samme typo3 instalation som så bare
> skal 'pege' på nogen andre id'er)
> Har lavet en url forward fra gratis dns til
> http://www.vesa.dk/index.php?id=357
> virker ikke godt da der bliver ved med at stå vesa.dk osv har tilføjet
> domæner inde i typo3
> når man laver en url forward skal man så gøre det men id=xx eller bare til
> vesa.dk/index.php eller noget helt tredie ?

> [...]

Denne meddelelse er blevet skannet for virus og farligt indhold
af MailScanner, og er fundet ufarlig.