[TYPO3-UG Denmark] Flere domfner i samme database

Martin Seebach martin at biplane.dk
Mon Feb 13 20:25:02 CET 2006

On Monday 13 February 2006 19:54, Bjarne HELLIGSOE wrote:
> Hermed nogle links til det site jeg rodder med:
> Main domain: http://le-scribe.net
> Sub domain 1: http://trevoux.le-scribe.net
> Sub domain 2: http://reyrieux.le-scribe.net
> Der findes kun testsider for de 2 subdomæner (tekst med ordet: "Test"). Som
> det ses kommer man altid tilbage til hoveddomænet.
>
> Kan det være fordi domæne navnene ikke begynder med "www."???

Nej, det burde TYPO3 være pænt ligeglad med. Hvordan ser dit sidetræ ud (evt.
screendump af backenden)?

Jeg noterer mig at både www.le-scribe.net og le-scribe.net (uden www) virker,
mens (alt andet).le-scribe.net viderestiller til le-scribe.net. Muligvis er
det surftown der er 'cute' med dit domæne, netop for at undgå sådan noget
gøgl.

Prøv at oprette domain record'en "le-scribe.net" på din forside og
"www.le-scibe.net" på en underside. Hvis det virker, så er det din
serverkonfiguration den er gal med.

// Martin