[TYPO3-UG Denmark] Ny i typo3 og vil installerer en dummy version

Jane Larsen noesgard at gmail.com
Sun Feb 12 19:36:32 CET 2006

Quickstart pakken i Typo3 er den nemmeste at starte på, hvis man ikke
har prøvet det før...

Mht. B-one: Jeg har hørt om andre som forgæves har forsøgt sig hos dem
med at køre Typo3, men de kører i safe-mode og desuden var de absolut
ikke indstillet på at justere opsætning eller noget som helst for at
hjælpe...

Jeg kan kun anbefale en anden host (bruger selv skandihost), for Typo3
er bestemt ikke dårligt...

//Jane Larsen