[TYPO3-UG Denmark] Ny i typo3 og vil installerer en dummy version

Henning Jeppesen hj at pcproblemer.dk
Sun Feb 12 01:16:28 CET 2006

Hej igen

Efter dit sidste indlæg er jeg begyndt at søge lidt på google og konstatere
at typo3 åbenbart kræver mange resourcer............nitte...

Dog går min b-one ikke ned med memoryfejl......

Måske skal jeg finde andet system eller anden udbyder!

Dog tænker jer:
Jeg havde jo installeret den quickpakke som havde et webprojekt for en
fodboldklub. Kunne der bygges ovenpå den eller hvad?

Den ville nemlig gerne køre

Mvh.
Henning
news:mailman.1.1139701994.25064.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...