[TYPO3-UG Denmark] Ny i typo3 og vil installerer en dummyversion

Henning Jeppesen hj at pcproblemer.dk
Sun Feb 12 00:13:13 CET 2006

Hej Allan

Det lyder jo ikke så godt....

Er det fordi jeg mangler en template??

Venligst Henning

"Allan Jacobsen" <allan.j at cobsen.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.15093.1139698886.6406.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej Henning

Det output du viser er med sikkerhed IKKE genereret af TYPO3, så dit problem
ligger et andet sted.
Hvordan jeg ved at det ikke er TYPO3, der har lavet html'en, det er fordi
der
mangler nogle linier i headeren, sådan ca. som det her:

!--
This website is brought to you by TYPO3 - get.content.right
TYPO3 is a free open source Content Management Framework created by Kasper
Skaarhoj and licensed under GNU/GPL.
TYPO3 is copyright 1998-2005 of Kasper Skaarhoj. Extensions are copyright of
their respective owners.
Information and contribution at http://www.typo3.com
-->

MVH