[TYPO3-UG Denmark] Ny i typo3 og vil installerer en dummy version

Henning Jeppesen hj at pcproblemer.dk
Sun Feb 12 00:12:33 CET 2006

Hej Troels

Jeg tænker....

Er Typo3 ikke blot en kæmpe bunke genialt php??

Hvad skulle gøre at det ikke kører på B-one.dk?

Jeg er som sagt ny i faget om man vil ;) så jeg er meget nygerrig.....

Der er 2 pakker man kan vælge imellem og jeg har også haft installeret den
anden quick et eller andet. Den kørte faktisk uden problemer....

Venligst
Henning
news:mailman.1.1139699324.21290.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...