[TYPO3-UG Denmark] Ny i typo3 og vil installerer en dummy version

Henning Jeppesen hj at pcproblemer.dk
Sat Feb 11 19:36:40 CET 2006

Hejsa

Jeg er helt ny i denne ende af nettet og har arbejdet med typo3 i ca. 48
timer.

Jeg har hårdt og brutalt kastet mig ud i installationen af dummy
installationen, om dette var et klogt eller knap så klogt valg - Ved jeg
ikke helt!

Hvad er det jeg vil med Typo3

Vi er 5 stykker der er igang med at lave et satireprojekt for en gruppe
mennesker på 150 stykker eller deromkring.....

Vores satireprojekt skal primært foregå på nettet og derfor skal vi have et
cms system der virker, vi håber meget på typo3 :) Det kan jeg tilmed se
andre også gør!

Jeg har arbejdet med php nogen tid efterhånden, så jeg er ikke helt
blank......

Jeg har fulgt denne guide:
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_tut_templselect/Page_Tree_and_Templa/

og er nået hertil...........

Når jeg be'r den om at vise min side.....så er der intet output!

Nogen der kan hjælpe mig videre ?

Med venlig hilsen
Henning