[TYPO3-UG Denmark] Dynamisk indhold fra CSSStyledContenttilminegen PHP funktion???

Hasse Feldthaus hasse at ebisu.dk
Mon Feb 6 10:20:21 CET 2006

Afblæsning!!! ... nu har jeg fundet ud af hvad der var galt! :-D

Jeg skal åbenbart importere min PHP function i det PAGE objekt jeg flytter
temp.helptxts over i!

Det vil sige (til eventuelle andre brugere der har været med på en kikker og
har haft samme kvaler som mig?) at det er det PAGE objekt som ender med at
få overført temp.mainTemplate der skal indeholde en
page.includeLibs.myFunction = fileadmin/myFunction.php
Så dem test jeg før blærede mig med virkede så altså i virkeligheden således
ud:
---
page = PAGE
page.typeNum = 0
page.includeLibs.goTango = fileadmin/myFunction.php
page.10 < temp.helptxts
---

(Jeg havde bare glemt at jeg ikke havde udkommenteret linie 3 da jeg skrev
sidste mail - og det holdt op med at virke da jeg gjorde det! :-) )

og typoScript opbygningen af elementet:
---8<----------

    #generate the divifyed helptexts from the right column
    temp.helptxts = COA_INT
    temp.helptxts.includeLibs.goTango = fileadmin/myFunction.php
    temp.helptxts.10 = USER
    temp.helptxts.10.userFunc = user_myClass->myFunction
    temp.helptxts.10.helptexts < styles.content.getRight
    #insert them
    temp.mainTemplate.subparts.RightContentFormPos < temp.helptxts

---8<----------
behøver altså ikke linie 2 (goTango linien)

Alt i alt, så virker det hele nu peachy, jeg er en gladere mand, og Sune
skal have 1000 tak for al den kompetente hjælp! :-)

Med venlig hilsen
Hasse Feldthaus

CSSStyledContenttilminegen PHP funktion???

Hej igen

Sunes rettelse hjalp! (1000 tak!) :-) Efter min PHP funktion nu ser således
ud: