[TYPO3-UG Denmark] Kobling mellem BE og FE brugere

Just Thorning Blindbæk just at NOSPAMblindbaek.dk
Sat Feb 4 13:06:31 CET 2006

Hejsa

Jeg er ved at kigge på mulighederne for at opbygge et "internt website"
som en del af en hjemmeside til en forening [1]. Der skal bl.a. være
mulighed for nemt at dele filer samt indtaste nyheder og til det har jeg
fundet "moc_filemanager" og "fe_rtenews" :) På sigt skal der også komme
andre funktioner, men man skal jo starte et sted!

Mit problem er hvordan jeg begrænser adgangen til disse funktioner? Jeg
har allerede oprettet alle de relevante bruger i back-enden, så de kan
redigere siderne og indtaste nyheder den vej rundt... så jeg vil gerne
undgå også at oprette dem som FE brugerne, men er det muligt? Det vil jo
være lidt træls, hvis alle brugerne skulle huske to passwords.

Venligst
Just

[1] http://abc1900.dk/