[TYPO3-UG Denmark] Site Crawler

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Thu Aug 31 21:26:48 CEST 2006

Hej

Jeg er ved at sætte en søgefunktion op på en side, og valget er faldet på
indexed_search. I manualen står der, at den forudsætter at man har
installeret og configureret crawleren. Jeg har installeret crawleren, men
kan ikke rigtig få den til at virke. Jeg har indsat følgende kode i TSconfig
i rodsiden:

tx_crawler.crawlerCfg.paramSets {

  language = &L=[|_TABLE:pages_language_overlay;_FIELD:sys_language_uid]

  language.procInstrFilter = tx_indexedsearch_reindex, tx_cachemgm_recache
  language.userGroups = 12
  language.baseUrl = http://localhost/typo/

  tt_news = &tx_ttnews[tt_news]=[_TABLE:tt_news;_PID:16]
  tt_news.procInstrFilter = tx_indexedsearch_reindex, tx_cachemgm_recache
  tt_news.cHash = 1
  tt_news.pidsOnly = 17
  tt_news.userGroups = 12
  tt_news.baseUrl = http://localhost/typo/
}

tx_crawler.crawlerCfg.paramSets.test =
&L=[0-3]&contentId=[_TABLE:tt_content]

tx_crawler.crawlerCfg.paramSets.test {

procInstrFilter = tx_indexedsearch_reindex
userGroups = 12
baseUrl = http://localhost/typo/

}

Med denne kode fremkommer siden "Intranet" fra mit pagetree i sitecrawleren
som den eneste. Selvom jeg har mange andre sider under den. Den opfanger min
test key og min language key, men ikke tt_news.

Jeg kan ikke rigtig komme i gang og synes slet ikke Kaspers guide er
brugbar, den er alt for forvirrende. Er der nogen der kan give mig et spark
i den rigtige retning?

Med venlig hilsen
Søren Andersen