[TYPO3-UG Denmark] Grafik problem

Lerager betina.lerager at get2net.dk
Tue Aug 29 19:54:52 CEST 2006

Hej

Jeg er ny  bruger af Typo3, men har da en installation som er oppe og køre,
sådan da.

Når jeg forsøger at lave en side hvor der også indgår billeder har jeg et
problem. Jeg kan browse efter billlede, det bliver også uploadet til
serverne (som er hostet uden i byen) men der er ingen billede når jeg vil se
siden... Derudover kan jeg ikke se thumbnails, selvom ISV Netsite har oplyst
mig at ImageMagick er installeret, samt givet mig stien til hvor det er.

Er der nogen som har en ide til hvad som kan være galt ??

Et andet problem jeg har er med MySQL DB, efter at have lavet nogen sider,
og vil vise dem kommer der besked om at userID og password ikke passer,
checker jeg vha. Typo3 Install er det rigtigt, og efter lidt tid virker det
igen, meget generende.
Der er også her nogen konfigurations filer som jeg ikke har opdateret ?

mvh

Bent