[TYPO3-UG Denmark] Menu med forskellige billeder

Christian Noval christian at noval.dk
Sun Aug 27 20:57:39 CEST 2006

Hej Anders,

Super lækkert. Vi kender vist alle til selv at finde svaret ... nogle gange
er det nok at stille spørgsmålet.
Men jeg har nu lige et spørgsmål: hvad er så filnavnene på dine
miniture-filer, og hvordan får du de rigtige billeder på de rigtige menuer?
Måske kommer de bare i den rækkefølge de ligger i
fileadmin/billeder/miniature/. Jeg kiggede efter i Tref, men tabte tråden.

Mvh
   Christian