[TYPO3-UG Denmark] Problem med adgang til TER

Louise Sÿfffffffffff8rensen bibliostof at yahoo.dk
Thu Aug 24 12:09:34 CEST 2006

Hej,
Jeg er helt ny både på denne liste og hvad typo3 angår, så jeg håber I vil bære lidt over med mig...

Jeg har læst i tråden [TYPO3-UG Denmark] Problem med adgang til TER og den beskriver mit problem - bare ikke løsningen...

I typo3's backend -> ext. manager får jeg fejlmeddelelsen: The extension list has not changed remotely, it has thus not been fetched...

Jeg har installeret typo3 på et webhotel hos B-one. Det virker fint. Dog får jeg problemer når jeg vil hente en liste over extensions (der er en automatisk funktion til dette i typo3). Listen kan ikke hentes - den er formentlig for stor.

Jeg har ledt på nettet efter svaret og det lader til at memory limit i php.ini skal sættes højere end den er - de foreslår op til 45 Mb. Jeg kan ikke ændre ved dette. B-one tillader kun 16 Mb.

Er dette overhovedet problemet - og hvordan kommer jeg uden om det? Jeg synes ikke man bare kan hente filen extensions.xml.gz hos typo3? Får så kunne man måske bare overskrive den manuelt?

Desuden har jeg valgt forskellige mirrors og dis- og enabled reviewede extensions.

Hvordan pokker kommer jeg videre herfra?
(Husk jeg er newbie... ;-) )