[TYPO3-UG Denmark] Tomme mails ved udsendelse med direct_mail

Søren Guldbæk Olsen info at web-ss.dk
Thu Aug 17 22:22:56 CEST 2006

Hej igen Daniel,

Tak for svaret, og du har nok ret, jeg må hellere sørge for der ligger en
plaintekst version også.. Og så må jeg se hvordan den opføre sig, da jeg
både har arrangementer fra simple_calender og sidste nyehder fra tt_news med
i mailen.. Men jeg vil få lavet en plain-text..

Mange tak for hjælpen.. :-)

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen