[TYPO3-UG Denmark] Vælge kategori på siden i egen extension

Jeppe Donslund jeppe at donslund.net
Thu Aug 10 21:35:57 CEST 2006

Jeg synes jeg har fuldt vidoen Episode 3 omhandlende Extension Kickstarter
til punkt og prikke.

Mit problem er, at når jeg tilføjer min Kategori til tt_content og vælger
tt_content under "Apply a set of extended fields" under FrontEnd Plugins i
Kickstarteren, så forsvinder mit kategorifelt i indholdselementet. Og jeg
kan ikke vælge hvilken kategori jeg vil have vist.

Jeg har ikke pillet manuelt i nogen filer overhovedet. Kun kørt via
Extension Kickstarter.

Er der ingen der ved hvad det er der kan gå galt?

MVH

Jeppe D.