[TYPO3-UG Denmark] status på tx_commerce

Tobias Grønlund tobias at edev.dk
Sat Aug 5 18:37:49 CEST 2006

Ole Brockhuus skrev:

> Nej, men jeg synes det begynder at bevæge sig på grænsen af det
> tilladelige, at man kan have et projekt listet på TYPO3 med kørende
> løsninger, beskrivelse af produktet og så ikke frigive tingene.
>
> Jeg synes det er ok, at man ikke frigiver det man udvikler lige med det
> samme. Men at TYPO3.ORG, så er ens reklamesøjle synes jeg ikke er ok.
>
> Ole
>
> Det synes jeg TYPO3 association burde skride ind overfor.
>
> Ole

Nu syntes jeg ikke at man overhovedet kan tillade sig at beklage sig
over andres frivillige udviklingsarbejde. Man kan jo bare udvikle din
egen ext. til tingene hvis man er utålmodig eller være med i de
officielle dev. grupper.

Det var bare af ren nysgerrighed, og for at se om vi snart kan tilbyde
vores kunder noget nyt lir til deres hjemmeside.

  - Tobias