[TYPO3-UG Denmark] Wrap omkring hver enkelt element

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Aug 3 19:18:22 CEST 2006

Hej Sune. optionSplit kan KUN bruges i menuer eller ved hjælp af "split"
funktionen.
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/current/view/5/6/

Prøv at kig her:
http://www.typo3wizard.com/en/articles/explaining-the-content-object.html

Der finder du en ganske god forklaring på hvordan man kan bruge "split" til
at *snyde* TYPO3, så at man kan bruge optionSplit på andre elementer.

MvH
Peter Klein / Umloud Untd

news:mailman.1.1154505435.32343.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...