[TYPO3-UG Denmark] Problemer med tt_news_2.3.1

Poul Erik Hollesen pitamail at sol-it.net
Wed Apr 26 07:27:53 CEST 2006

Hej Liste

Jeg har installeret tt_news_2.3.1 dels på en windows server og dels på en linux server. Begge steder får jeg ikke vist den del af formularen til input af nyheder, der viser felterne 'Hide', 'Start' etc. i denne linie. Det gør det lidt besværligt at skulle gennem phpmyadmin for hver enkelt record for at få den vist.

Er der nogen, der har et bud på, hvad der skal gøres for at få den fulde formular frem?

På forhånd tak.

- Poul Erik Hollesen (poulerik)