[TYPO3-UG Denmark] LDAP integration

Allan Jacobsen allan.jacobsen at tips.dk
Tue Apr 25 14:39:58 CEST 2006

Uden at jeg vil påstå at jeg ved noget som helst om windows, så kunne det tyde på at php_ldap.dll filen ikke er kompatibel med den php du kører på maskinen.

Jeg kan fortælle at ldap(active directory) kører fint på linux mod en windows active directory server.

Best regards/MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Dansk Tipstjeneste A/S
Korsdalsvej 135, 2605 Brøndby