[TYPO3-UG Denmark] jeg kan ikke logge på i safemode?

Hasse Feldthaus hasse at ebisu.dk
Mon Apr 24 17:09:53 CEST 2006

Hej med jer...

Jeg har lige lavet en ny typo3 installation gennem typo3/install scriptet,
og når jeg så prøver at logge på admin modulet, skriver den
(typo3/alt_main.php) ” ERROR: File not written to disk! Write permission
error in filesystem?” (efter at jeg har indtastet default brugernavn og
password).

Serveren kører PHP i safemode. Hvis safemode bliver disablet, så virker det
fint. :-(

I længden må jeg ikke køre PHP i safemode, så det er temmelig essentielt at
jeg kan få det til at virke i safemode.

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt, og/eller ved hvad jeg skal
gøre for at typo3 kan køre i safemode ... (er det overhovedet muligt - eller
bliver det meget meget besværligt?)

Mvh. Hasse

P.S. Jeg har prøvet at slå safemode til og fra et par gange, og hver gang
det er på, kan jeg så vidt jeg kan overskue ingenting :-(