[TYPO3-UG Denmark] Install password f...ed

klaus brinch klaus at hafnius.dk
Fri Apr 21 21:24:27 CEST 2006

Hej Jesper

Jesper Løwe skrev:
> Hej
>
> Jeg har lige lavet en ny installation (src) på en windows 2000 server med
> php version 4.3 og mysql
>
> Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle ændringer men når jeg taster default
> password i installtool kan jeg ikke få lov at logge ind... men hvis jeg
> taster et andet siger den det er forkert og kommer med hashværdien... er der
> nogen der lige kan vise vej ti len nem løsning dette ?
>

> Jesper

Jep - du er ikke den første, jeg har også været der. På siden hvor du
skal taste default pass ind er der en vejledning til at ændre password.

Når du taster et password vises MD5 værdien nedenunder og den putter du
ind i /typo3conf/localconf.php istedet for det pass der står i forvejen.

Klaus Brinch
Dreamcompany.dk