[TYPO3-UG Denmark] tcdirectmail

Daniel Schledermann (TypoConsult A/S) daniel at typoconsult.dk
Wed Apr 19 13:02:47 CEST 2006

Tobias Grønlund wrote:

>Hejsa,
>
>er der nogen der ved hvor bagudkompatibel tcdirectmail er? Jeg har
>prøvet at sætte den op på v. 3.6, og den virker ikke helt.
>Den sender mails ud til modtagerne, men den har problemer med at smide
>indhold i mailene, og jeg har en mistanke til at problemet måske kunne
>være der...

Den er testet under 3.8.x og bliver udviklet på 4.0. Men jeg tvivler på
den specielt skulle lave knas med 3.6, selvom jeg altså ikke har prøvet det.

>Men hvis der er andre mulige forklaringer, så lytter jeg gerne :)

Der kan jo være en del. Hvis der mangler indhold, så kan det være
firewall'ing eller problemer med domænet. Endelig skal du også være
opmærksom på hvordan plainteksten bliver dannet, og om det er
understøttet i dit setup. Hvis du har valgt "lynx", så skal der være en
lynx-browser i path'en. Hvis du har valgt &type=99 skal der være en
plaintext-template.

/Daniel (som er forfatter til tcdirectmail)