[TYPO3-UG Denmark] manual til TCDirectMail

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Apr 18 13:53:00 CEST 2006

Hej Klaus. Jeg syntes nu ikke den var så svær at sætte op , specielt
sammenlignet med DMail. ;)

Efter du har installeret TCDirectmail, er der en ny sidetype du kan oprette
(Newsletter). I sidehovedet på denne side ligger hele konfigurationen af
nyhedsbrevet, bortset fra modtager target filen. Den kan du oprette med
Directmail modulet under "Web". (Se under eksempler i dropdown)

--
Peter Klein/Umloud Untd

"klaus brinch" <klaus at hafnius.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.1.1145220306.5387.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hejsa

Er ved at sætte TCDirectMail op har fået lavet en domænerecord, men
hvordan configureres den? Jeg savner virkelige en manual der kan vise
konfigurationsmulihederne. Nogen der har kendskab til en manual. Har
tjekket den der følger med extension, men den er ikke meget værd.

Venlig Hilsen
Klaus Brinch
Dreamcompany.dk