[TYPO3-UG Denmark] problemer med billeder på Debian

Jan Magnussen jm at gagarin.dk
Wed Apr 12 17:41:12 CEST 2006

Hej alle

Efter at et site er blevet flyttet fra en Red Hat server til en Debian
server har jeg oplevet et underligt problem.

T3 version 3.8.1
TemplaVoila 0.4.0
ImageMagic 6.0.6

Positiv listen
- alle billeder vises som de plejer på de sider der blev lavet før
flytningen
- når jeg lægger billeder ind på en installation der ikke bruger
TemplaVoila, men Template-Auto-parser, vises billeder også OK

Negativ listen
- alle nye billeder lagt ind via et Flex-element, vises
sort/hvid-negativt-polariseret-grovkornet, samtidigt

Underlig listen
- på andre sites (på samme installation) vises nye billeder rigtigt
- Install Tool viser ingen problemer med mindre jeg går i installtool
når jeg er i BE gennem den ene problematiske installation der bruger
TemplaVoila.

Jeg ved ikke hvad der sker her, jeg formoder det må have noget med TV at
gøre da det er den eneste installation der har problemet. Jeg har af- og
geninstalleret, og opdateret TV. Men uden forskel.

Er der NOGEN der har en ide til hvad der sker her.

Hilsen
Jan Magnussen