[TYPO3-UG Denmark] Sprog problemer + opgradering

Michael Pedersen ano-1 at worldonline.dk
Tue Apr 11 16:54:28 CEST 2006

Hej,

Har selv løst det ene problem, nemlig det med login form. Jeg installeret
bare New front end login box, det løste mit problem med sproget.

Men det med opgraderinge har jeg ikke løst, så hvis der er nogle, så please
help me!!

På for hånd tak

Michael
news:mailman.1.1144684858.23539.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...