[TYPO3-UG Denmark] Problem med adgang til TER

Klaus Kjeldsen klauskjeldsen at gmail.com
Thu Apr 6 22:09:34 CEST 2006

Hej!

Jeg sidder lige nu og leger med en frisk installation af TYPO3 RC3.
Umiddelbart har jeg problemer med at få adgang til import af extensions fra
TER. Har været inden under settings i Extension Manageren og har skrevet mit
typo3.org username/password ind, og i øvrigt leget med at krydse "Enable
unsupported extensions" af, samt de forskellige mirrors.

Men jeg har endnu ikke fået adgang til listen over extensions, når jeg
trykker på "Retrieve/update" får jeg bare beskeden: "The extension list has
not changed remotely, it has thus not been fetched."

Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Klaus Kjeldsen