[TYPO3-UG Denmark] Tips til nye TYPO3 brugere

Torben Dam Jensen tdj at _fjern_mig_.dk
Thu Apr 6 20:55:36 CEST 2006

Allan Jacobsen <allan.j at cobsen.dk> wrote in
news:mailman.330.1144213676.16507.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de:

> Nu må jeg lige bemærke at den engelske udgave er 1-2 år nyere, og
> derfor beskriver version 3.8, hvor den tyske kun er om version
> 3.6-3.7, så jeg vil helt klart anbefale den engelske(jeg har begge
> bøger). Blandt andet kan det nævnes at templavoila ikke er med i den
> tyske. Man kan bestille direkte fra forlaget:
> http://www.packtpub.com/typo3/book

Ahh.. troede faktisk det var en ren oversættelse. Tak for det,
vil overveje at købe den så.

Hvad med de andre (5-10 ?) bøger som findes om Typo3. Nogen
som har "prøvet" dem / har erfaringer ?

Mvh Torben