[TYPO3-UG Denmark] Debug-værktøj

Peter Klein peter at umloud.dk
Wed Apr 5 20:20:23 CEST 2006

Hej Anders. Newloginbox leder efter brugere i din "General Storage Page".
Du kan ikke vælge andre steder at gemme brugere, hverken i plugin eller TS.
(Med mindre du installere endnu en extension..)

MvH
Peter Klein / Umloud Untd

news:mailman.645.1144256058.16507.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...