[TYPO3-UG Denmark] Tips til nye TYPO3 brugere

Michael Pedersen ano-1 at worldonline.dk
Tue Apr 4 17:42:33 CEST 2006

Hej,

Jeg er selv meget ny til TYPO3, og har derfor været på jagt efter en masse
hjælp.

Jeg har fundet en rigtig god bog om TYPO3, som jeg godt vil anbefalt til nyt
brugere, da den beskriver TYPO3 rigtig godt.

Bogen hedder: TYPO3 Enterprise Content Management
ISBN: 1904811418

Den koster omkring 500kr.

Jeg bruger den rigtigt meget.

Håber at det kan hjælpe nogle