[TYPO3-UG Denmark] Filesize (9.8M) exceeds limit

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Tue Apr 4 09:18:48 CEST 2006

Hej Jesper.

Find extensionen: /asfk_uploadsize/ og ret manuelt i filen (ligger i
ext-mappen) - det er lige til.
Hvis du har installeret extensionen, skal du afinstallerer den og
installerer den igen efter du har lavet den manuelle rettelse.

MVH
Anders

Jesper Løwe skrev:
> Hej Liste
>
> Jeg har en fil som jeg skal vise og downloade fra et typo3 site.  Men jeg
> får denne fejl.
>
> 1: Filesize (9.8 M) of file 'D:/Web_root/***/fileadmin/video/********.wmv'
> exceeds limit (9.8 M). (tt_content:55:multimedia)
>
> Jeg syntes jeg har ledt alle steder, og kan umiddelbart ikke finde nogen
> løsning på problemet.
>
> det er en fil på 10mb og en på 24mb det drejer sig om.
>
> Hilsen Jesper

Denne meddelelse er blevet skannet for virus og farligt indhold
af MailScanner, og er fundet ufarlig.