[Typo3-UG Denmark] Side kan ikke findes

Lars E. D. Jensen ledj at dcmedia.biz
Thu Sep 22 09:22:48 CEST 2005

Gert Kaae Hansen wrote:

> Hej
>
> Er der nogen som kan gemmenskue om jeg kan have en fejl i Typo som gør at
> Explore/konquoror ikke vil vise siden, mens Firefox køre.
>
> Et hint ville være godt :-)

Har du kigget webserverloggen grundigt igennem?

Du kan evt. overvåge loggen live, mens du indlæser siden i firefox/konqueror
etc. med kommandoen tail -f -n50 /sti/til/apacheerrorlog. Og derved se om
der sker noget, som ikke bør ske.

Det kan også være netværket, der laver ufrivillige fejl. Har websitet sin
egen IP? Så kan det evt. være nogle (meget) suspekte firewall-regler.

Ta' det fra en ende af, der er nok at debugge på, mere end det jeg lige har
skrevet... det kommer an på setup'et :)

Lars E. D. Jensen
http://dcmedia.biz