[Typo3-UG Denmark] Side kan ikke findes

Gert Kaae Hansen kaae at tyksak.dk
Wed Sep 21 18:48:29 CEST 2005

Hej

Jeg har problemer på et af mine Typo sites. Det skal siges at jeg har 5
sites kørende på samme server, men på den side med det største belastning
får brugeren ofte beskeden på at siden ikke kan findes. Laver man en reload
kommer siden med det samme. Problemet opstår på tilfældige sider, så der er
ikke noget mønster.

Det skal siges at problemet er opståetet efter at vi har været nød til at
afinstaller EAccelerator som fik serveren til at gå ned.

Er der en af jer som har en god ide, da min kunde er ved ar være utilfreds.

Hvis nogen har lyst til at se siden er der et link her. www.holtum-rejser.dk

--
Hilsen
Gert Kaae Hansen