[Typo3-UG Denmark] IMAGE funktionen

Helge Vad helge at mereteland.dk
Mon Sep 12 22:53:21 CEST 2005

>Nu har jeg installeret en rigtig apache server og MySQL server, og opsat en dummy pakke der bruger disse servere.
>virker det fint, det er først når jeg prøver at ændre på størrelsen at fejlen opstår.
Når du skriver at billederne pludselig er væk idet du prøver at få dem vist i andre størrelser end de originale, tyder det på
(specielt med en ny installation) at din opsætning - under 'Install' af ImageMagick mv. - ikke er helt korrekt. Typisk drejer det
sig om at path til eks. convert skal sættes til /usr/bin/ eller lignende.

MVH Helge Vad