[Typo3-UG Denmark] tt_news og fremvisning af seneste nyhed

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Tue Sep 6 16:44:54 CEST 2005

Jep - du kan indsætte et newsplugin latest i din midterste spalte, og
herefter tilrette en kopi af news_templaten, så latest i denne kopi viser
hele nyheden. Herefter vælger og uploader du denne templatekopi som den
template det netop indsatte plugin skal bruge og limiterer visning af latest
til kun at være 1.

mvh Troels Kjær Rasmussen

news:mailman.1.1126009035.28363.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...