[Typo3-UG Denmark] Flere html-sider på samme PID

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Sat Sep 3 11:12:30 CEST 2005

Du bliver nødt til at uddybe dit spørgsmål.
1. Afvikler du MRBS som et modul inde i typo3 Backenden? - I så fald burde
det være teknisk muligt -prøv evt at slå javascript fra i din browser mens
du tester MRBS modulet.
2. Hvis du vil afvikle MRBS i frontend, altså i de genererede sider der
vises til besøgende og brugere af selve sitet, bliver du nødt til at afvikle
det i en frame eller iFrame. Du kan ikke få typo3 til at afvikle et eksternt
system i sin egen generering. I så fald må du indsætte et HTML content
element på denne nødvendige side og angive <iframe width=500 height = 400
src=/stientildinmrbsinstallation/index.html></iframe>

Håber det hjælper - ellers uddyb dit spørgsmål ;o)

mvh
Troels Kjær Rasmussen

news:mailman.1.1125678924.2276.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...