[Typo3-UG Denmark] VS: Oversigt over personer....

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Sat Oct 29 11:28:23 CEST 2005

Hej Troels.

Mit problem var at få inddelt i grupper på samme side. Jeg kunne ikke få
jp_staff til at inddele ned over én side. Hvad jeg gerne vil have, er at den
inddeler som følger:

Afdelingsnavn

                 Navn

                 Navn

                 Navn

Afdelingsnavn

                 Navn

                 Navn

Navn

Afdelingsnavn

                 Osv osv

Men jeg prøver igen, og ser om der er en løsning
 :-)

//Anders

P.S. Lige spørgsmål med et lidt andet emne. Hvordan har du fået held med at
få menu’en til at virke. Jeg har bøvlet med den før – uden held
 :-/

  _____