[Typo3-UG Denmark] de_phpot

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Oct 25 11:44:26 CEST 2005

"Jakob Laursen" <jal at gte.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.6932.1130219578.10463.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

> Hej Peter. Det fik rigtig nok de_phpot til at rykke op under web, men jeg
> kan stadig ikke tildele min opdateringsbruger adgang..

Hej Jacob. Du skal gå ind under den bruger/gruppe som skal have adgang til
de_phpot.
Check at "Include Access Lists" er slået til, og under "Modules" vælger du
at brugeren skal have adgang til Log modulet.
Men det kan være at du efter at have ændret i php filerne, skal slette temp
caches før at det fungerer.

--
Peter Klein/Umloud Untd