[Typo3-UG Denmark] Sælgeroplevelse

Henrik Andersen hea at venstre.dk
Mon Oct 3 12:51:18 CEST 2005

Vil lige dele en sjov oplevelse jeg havde med en sælger der lige ringede.

Sælger: Vi har et fantastisk CMS-system der har menge gode referencer og
jeg vil gerne tilbyde at præsentere det for dig.
Mig: Okay.
Sælger: Har I et CMS-system i dag?
Mig: Ja, vi bruger Typo3.
Sælger: Nå ok, jamen så var der ikke noget alligevel - farvel.

Jeg nåede ikke engang at sige farvel før han havde lagt på, meget morsomt,
fandt ikke engang ud af hvilket fantastisk CMS-system han havde, han vidste
åbenbart godt at det ikke kunne hamle op med Typo3 :)

Nå, ville bare lige dele denne lille sjove oplevelse fra min side af bordet
:)

Venlig hilsen

Henrik Andersen
Webudvikler, Venstres Landsorganisation