[Typo3-UG Denmark] Valg af kalender til forening

peterg peterg at lbl.dk
Wed Nov 30 21:22:18 CET 2005

Kære typoer...

Der er mange ting at juble over i Typo3, men hvad pokker gør I ved
kalendere? Jeg har læst den specielle kalendergruppe, wikier,
vejledninger osv. Jeg har testet et par af dem. sk_calendar og Extended
Calendar er nok tættest på, men.. alle har de mangler.

Lige nu har vi lavet vores egen kalender, som er uden flexforms,
typoscript config, brugerstyring etc. Den er med andre ord et grimt
php-hack. Vi overvejer at vente på andre, nøjes med hvad vi har eller
samle kræfterne og bygge videre selv.

Kravene er:
1. Lokation fra fast defineret liste (vi har 10 steder, og brugerne må
ikke definere egne)
2. Arrangør fra fast defineret liste (vi har 62 grupper/udvalg)
3. Mulighed for at vise en liste filtreret på udvalgte arrangører /
lokationer.
4. RTE tekst i events, så der kan lægges links ind og formateres pænt.
5. Editering, hvor en arrangør kun kan oprette egne events og ikke pille
ved andres. Alle grupper er oprettet som typo3 grupper, så vi har
brugerstyring.
6. Skal virke med 3.8 og helst være under løbende udvikling.
7. Visning af kommende events og månedsoversigt (men det kan de alle)
8. RSS feed (option).

Forslag modtages med begejstring :-)

Vh.
Peter Gersmann

PS: Ville som newbie i denne gruppe have svaret på nogle indlæg først,
men I er jo rasende hurtige..