[Typo3-UG Denmark] cookies - sæt ved login. Hvordan ?

TJ tdj at c.dk
Wed Nov 23 11:53:09 CET 2005

Er der nogen som kan hjælpe med dette ?

Jeg skal fra typo3 åbne et vindue til et ASP-ordre modul (på samme
maskine).

Lige nu får man adgang til linket til ASP-scriptet ved at logge ind
på typo3, og skal så (igen) logge ind på ASP-scriptet.

Dette er besværligt.

Hvordan kan jeg fra typo3 sætte en cookie som kan læses af
ASP-scriptet (for at finde ud af om man er logget ind) ?

Noget ala:

- log ind i typo3
- sæt cookie
- åben asp-script
- læs cookie. er den sat, så fortsæt, ellers afbryd med
  besked om fejl
- logout fra typo3 ==> slet cookie

Jeg har støvet lidt rundt, men kun fundet noget om at man tit får
"headers already sent".

Kan man bruge cookies i Typoscript, ud over Typo3's egen login-cookie ?
(som jeg ikke kan bruge da den ikke fortæller _hvem_ som er logget ind).

Mvh Torben