[Typo3-UG Denmark] rss

Claus Lavdal spam at lavdal.dk
Tue Nov 15 16:27:18 CET 2005

Kære gruppe.

Jeg har installeret tt_news og ønsker at lave et RSS feed af dette.

XML filen bliver også lavet, men headeren bliver ikke til text/xml - og
dette betyder så vidt jeg kan se at det ikke virker i min rss reader

Jeg har fulgt manualen
http://typo3.org/documentation/document-library/tt_news/Configuration-1/#oodoc_part_6610

Jeg har lavet nogle mindre ændringer - som dog ikke skulle have nogen
indflydelse for mit problem

se ts her: http://lavdal.dk/index.php?id=59(fra Template Analyser) (jeg har
på denne side
forsøgt kun at inkludere de nødvendige static's)

Siden kan ses på http://lavdal.dk/index.php?id=54 eller med real url:
http://lavdal.dk/rss_feed.54.0.html

Indholdet er i top. men headeren er af typen: text/html (se sidens
oplysninger)

Hvis jeg gemmer indholdet som en xml fil og lægger denne på en anden server
kommer det til at se sådanne ud: http://aabyantirust.dk/rss.xml (Jeg er ikke
100% stiv i xml, men jeg går ud fra at forskellen på disse to sider er
header informationerne som er de eneste der er forskellige)
Denne side kan uden problemer indlæses i min xml reader - hvilken typo3
siden ikke kan.

Dette har jeg forsøgt at rette med config.additionalHeaders =
Content-type:text/xml (en del af standart templaten fra manualen) - men det
slår ikke igennem.

Er der nogen som kan hjælp - eller har en ide til hvor fejlen ligger.

MVH/CL