[Typo3-UG Denmark] Sprogproblemer i frontend

Lars Houmark lars at houmark.com
Fri Nov 11 12:11:39 CET 2005

Hej Brian,

> Jeg fandt det i templatefilen irfaq.tmpl i linie 97 hvis andre skulle
> have samme problem

Det er nemlig korrekt. De 2 labels ligger som de eneste i templaten. Jeg
har, for nogle dage siden, kontaktet Ingo Renner, som har lavet extensionen,
og bedt ham føre disse ting ind i locallang, samt et par andre småting som
ikke har noget med language at gøre.

Har du i øvrigt brugt for seneste komplette danske version, kan du i
Extension Manageren afmærke "Include most recent translations", da jeg har
tilføjet og godkendt de sidste labels. Dermed kan du hente dem ned sammen
med extensionen, ved at forcere, selvom de endnu ikke er merged ind i
extensionen, hvilket de normalt vil blive ved næste opdatering af
extensionen.

Lad dette samtidig være en opfordring for læsere af denne thread, til at
tilmelde sig som Translator, da den rigtige måde er at oversætte teksterne
på den rigtige måde, online på typo3.org, fremfor at sidde og oversætte dem
i den lokale installation.

Hvis nogle er interesseret i at deltage som oversætter, så send mig blot en
mail på lars _at_ houmark.com - så tilføjer jeg jer og giver jer de rette
instrukser ;)

mvh,

Lars