[Typo3-UG Denmark] Sprogproblemer i frontend

Allan Jacobsen allan.jacobsen at tips.dk
Fri Nov 11 11:03:26 CET 2005

Hej Brian

Helt generelt kan alt oversættes, det er jo et opensource stykke software du sidder med.
Når det drejer sig om extensions ligger oversættelserne næsten altid i nogle filer der hedder noget med locallang.php og locallang_tca.php, som ligger i det directory, hvor extensionen er dvs. typo3conf/ext/extensionnavn.

Nogle få gange har programmøren af extensionen skrevet tekster direkte ind i programkoden, og det gør jo sagen lidt mere besværlig, men det skulle ikke være tilfældet med de 2 ext. du omtaler.

MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Dansk Tipstjeneste A/S
Korsdalsvej 135, 2605 Brøndby