[Typo3-UG Denmark] Hvis tom hent fra parent page

Uffe Anstrup uffe at squid-design.dk
Sun Nov 6 15:21:54 CET 2005

Jeg er i gang med en portal og har en kolonne til bannere, hvor jeg gerne
vil

få den til at hente indholdet fra parent page, hvis kolonnen på aktive side
er

tom op til 3 niveauer (i første omgang) op i træet.

Jeg har 2 problemer:

1.	Typo3 kommer wrap fra temp.bannere og ikke temp.bannere.renderObj
på hvert indholdselement.
2.	Min ifEmpty virker ikke. Jeg har prøvet alle de muligheder jeg kan
komme i tanke om med den del. Med og uden cObject osv. Så
typo3 henter ikke indholdselementerne fra parent page, hvis
kolonnen er tom.

Her er koden:

temp.bannere = CONTENT

temp.bannere {

  wrap = <table cellspacing=0 cellpadding=0 border=0>|</table>

  table = tt_content

  select {

    pidInList.data= pid

    where = colPos = 3

    orderBy = sorting

  }

  renderObj {

    wrap=

    stdWrap.required=1

    stdWrap.textStyle.altWrap=|

    stdWrap.outerWrap =

    stdWrap.wrap=

    stdWrap.wrap2=

    stdWrap.dataWrap=

  }

temp.bannere_minus3 < temp.bannere

temp.bannere_minus3.select.pidInList.data= leveluid : -4

temp.bannere_minus2 < temp.bannere

temp.bannere_minus2.select.pidInList.data= leveluid : -3

temp.bannere_minus2.stdWrap.ifEmpty.cObject < temp.bannere_minus3

temp.bannere_minus1 < temp.bannere

temp.bannere_minus1.select.pidInList.data= leveluid : -2

temp.bannere_minus1.stdWrap.ifEmpty.cObject < temp.bannere_minus2

temp.bannere.stdWrap.ifEmpty.cObject < temp.bannere_minus1

page.20.subparts.bannere < temp.bannere

Håber at I kan hjælpe mig og glæder mig til at jeg er sej nok til at være

af mere hjælp i dette udmærkede forum.

Mvh

Uffe