[Typo3-UG Denmark] Default path for placering af flash/swf-filer

PEF xx at xx.xx
Tue Nov 1 09:43:29 CET 2005

Hej,

Jeg er i færd med at få nogle flash-filer til at fungere i TYPO3. Da det
drejer sig om over 100, vil jeg helst undgå at skulle foretage rettelser.

Flash-filer fungerer på den måde, at alle øvrige flash-filer hentes ind
via den først - forside.swf - ved brug af funktionen: loadMovieNum

Flash-filen, der skal hentes, er angivet uden stiangivelse:
loadMovieNum("flashfil.swf", 0)

Mit spørgsmål er: Hvor skal jeg placere alle mine swf-filer for at de
kan læses uden problemer? Jeg har bl.a. forsøgt:
- uploads/media
- fileadmin/

uden held.

På forhånd tak